Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Mediterranean College

Θα μου πείτε, τί σχέση έχει ο τίτλος με τη διπολική διαταραχή;

Καμμία. Ή μάλλον, σχεδόν καμμία. Θα καταλάβετε στη συνέχεια.

Χθες λοιπόν, μετά το ραντεβού με τον ψυχίατρο, επισκέφτηκα μερικά κολλέγια για να δώ πού θα καταλήξω για να συνεχίσω τις σπουδές μου.

Το τελευταίο ήταν αυτό που αναγράφεται στον τίτλο.

Αφού κατέληξα στη Λογοθεραπεία, και συμφωνήσαμε και στην τιμή, ήρθε η ώρα να συμπληρώσω την αίτηση...

Το τελευταίο πράγμα που ζήταγε ήταν "Τηλέφωνα για συστάσεις".

"Συστάσεις; Τί είναι αυτό; Δεν έχω!", λέω.

Η υπάλληλος με καθησυχαστική φωνή μου λέει "Δεν είναι τίποτα, γράψτε δύο τηλέφωνα από φίλες σας να μας διαβεβαιώσουν ότι δεν είστε ψυχοπαθής!"

Για λίγα δευτερόλεπτα το χαμόγελο πάγωσε στα χείλια μου, τα αυτιά μου άρχισαν να βουίζουν (πρέπει να μου ανέβηκε η πίεση γιατί αισθάνθηκα και τις φλέβες στους κροτάφους μου να χτυπάνε έντονα), πήγε να μου βγεί μια έκρηξη οργής αλλά αφού τη συγκράτησα, ρώτησα, έκπληκτη ακόμα: "Τί να διαβεβαιώσουν;"

"Ότι δεν είστε ψυχοπαθής!"

...Και για να το επιβεβαιώσω, γιατί αρνιόμουν να πιστεψω στ'αυτιά μου: "Ότι δεν είμαι τί;"

"Ψυχοπαθής!"

(Τραυλίζοντας και μπερδεύοντας τα λόγια μου): "Δηλαδή αν είμαι ψυχοπαθής δεν μπορώ να παρακολουθήσω;"

"Είστε;"

"Ε... έχω πάθει κατάθλιψη..."

Βεβαίως το μάζεψε αμέσως και μου είπε ότι κι εκείνη είχε πάθει κατάθλιψη και πήγε σε ψυχολόγο, και ότι έχουν και ομάδα υποστήριξης αν χρειάζομαι, είπα ότι είμαι ήδη υπό ψυχοθεραπεία και έτσι οι ανάγκες μου είναι καλυμμένες, ευχαρίστησα κι έφυγα.

Αλλά ενώ το σκεφτόμουν σοβαρά, δε θα πάω στο συγκεκριμένο κολλέγιο. Είμαι ψυχοπαθής και δεν δέχονται ψυχοπαθείς.

Ακόμα και να με δεχτούνε χαριστικά, χάρες δε θέλω από κανέναν, ή δέχεστε ψυχοπαθείς και έρχομαι ή δεν δέχεστε και δεν έρχομαι ούτε εγώ.

Απίστευτο να αντιμετωπίζω τέτοιο ρατσισμό ως ψυχοπαθής ακόμα και στο να φοιτήσω σε ένα ιδιωτικό κολλέγιο, από απίστευτο έως παράνομο- θα ρωτήσω δικηγόρο και θα πράξω αναλόγως, αν είναι παράνομο θα έχουν να κάνουν μαζί μου, αλλά και να μην είναι, είναι προσωπικό δεδομένο και καλύπτεται από το ιατρικό απόρρητο, ο άλλος άμα θέλει στο λέει.

Πάνω που είχα γυρίσει ήρεμη από τις διακοπές, άλλη μια αφορμή για να ξυπνήσει η κοιμισμένη οργή και το μίσος μέσα μου...


http://www.youtube.com/watch?v=vP1KNAG_njs


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου